هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : talary

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

هتل پنج ستاره ریکسوز لارس آنتالیا یکی از هتل های لوکس آنتالیا می باشد که با وجود استخر رو باز بزرگ در هتل توانسته جذب توریست و گردشگر تور آنتالیا را به این هتل بیشتر و مهمانان زیادی را به خود جذب کند.

امکانات هتل ریکسوز لارس آنتالیا:

هتل بزرگ Rixos واقع در شهر لارا و در نزدیک به ساحل ماسه ای و فاصله ی آن تا فرودگاه تقریبا ۵ کیلومتری تا شهر لارا می باشد . هتل ریکسوز تا مراکز خرید شهر هم فاصله کمتر از ۱ کیلومتر دارد.این هتل زیبا و لوکس ,مناسب برای استراحت و تفریح می باشد که امکانات تفریحی خوب و مناسبی برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده است .اتاق های هتل Rixos آنتالیا  هم رو به دریا و رو به باغ می باشند و شما می توانید با زیباترین فضا و آرامش خاص به استراحت بپردازید ,امکانات این هتل ۵ ستاره بدون کم و کاستی می باشد تمام امکانات در اتاق برای شما فراهم می باشد از قبیل:اینترنت رایگان در اتاق, سرویس بهداشتی های تمییز  و تخت های نو و شیک …تا شما مسافران تور آنتالیا بتوانید به راحتی استراحت کنید.

اگر شما به قصد جلسه کاری یا ثبت قرار داد به آنتالیا  می روید می توانید هتل ریکسوز را انتخاب کنید ,زیرا فضای هتل آرام و امنیت بسیاری در هتل وجود دارد . همچنین سالن جلسات هتل هم می توان از قبل هماهنگ کرد . شما می توانید لباس های خود را به خشک شویی بدهید تا آنها را شستشو دهد و اتو کشیده تحویل بگیرید.رستوران هتل Rixos یکی بهترین هتل ها می باشد که ۲۴ ساعته با غذاهای بین المللی آماده پذیرایی برای مهمانان تور آنتالیا می باشد و همچنین کافی شاپ هتل هم نوشیدنی های زیادی دارد که شما می توانید از آنها میل کنید.وجود استخر رو باز و بزرگ این هتل که معروفیت این هتل را بیشتر کرده است و وجود کلاس غواصی و زمین تنیس ,باشگاه بدنسازی,استخر آب گرم ….هم از تفریحات عمومی هتل می باشد که شما می توانید برای تفریح و شنا در استخر با برنامه ریزی که دارید از این تفریحات بهره ببرید.

 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا  در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.  هتل در 50 کیلومتری شهرآنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.  هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است. مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل پریمیوم میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و... را کیتوان نام برد که مسافرانتور آنتالیا میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است.ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

   تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آ نتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: